8 Ekim 2010 Cuma

bişey demiş olmak için başlık attım öylesine yani..!

Hayatın akışına öyle kaptırmışızki kendimizi öyle benimsemişizki dünyayı sanki biz yönetiyoruz; yöneten,yaratan biziz halbuki durup biraz düşünecek olursak hiç bir şeyi yönetmediğimizi,hiç bir şeye sahip olmadığımızı ve bir hiç olduğumuz gerçeği yüzümüze tokat gibi vurur gerçekleri.
oysaki daha düne hatta belkide az evvele kadar bir ''BEN'' vardı dünyaya ait hatta inanıyorsak ahirete ait her şeye sahip olmaya çalışan ''BEN''vardı içimde böğrümde vardı diyorum halâ var olmaya'da devam edecek herhalde bu bendeki ''BEN''.
kendimi incelerken baktımki birde ''SEN''varsın içimde iyiyi,güzeli,ibadeti vs.güzellikleri isteyen hatta bu vücud ülkesinde gerçekleştiren hep''SEN''mişsin.Biraz daha derinlere indiğimde baktımki sana ve bana tüm hükmünü işleten birde ''O''var o'nun hazinesi çok zengin geldi gönlüme ne anlatılır nede anlaşılır ancak şöyle tarif edebiliriz acizane ''BEN ve SEN'' ''O''muşuz vesselâm ...

Hiç yorum yok: