30 Kasım 2011 Çarşamba

AHH AHH..! "O YÂR BENİM KİME NE"










...

6 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Her iki mânâsı da hoş.

Merak insanların kanında var demek ki. Yüzyıllaaar öncesinde bile sorular aynıymış =)

Hammâr dedi ki...

Ustam derdiki ömer bu dünyada ne eksilen nede çoğalan var sadece fikirler değişir yerlerini malumun cancazım yaradılış manası ve sırrını araştırmak ve kurcalamak insan denen bu mananın fıtratında var dolayısı ile seyyid nesimiyede soran sormuş.meali ise bir hayli ince mesajlar içermekte...pek severiz mubareğin bu ilahisini ziyadesi ile mutlu ve huzurlu kılar bizi paylaşayım istedim siz değerli dostlarla sevdiklerimizle...Gönlünüz hoş aŞkınız daim olsun eyvallah huu...

Urfa Tutkunu dedi ki...

Yaradılışın gayesini sorgulamak hepimizin üsrtüne vazife. Benim kastettiğim şu her yüzyılda bulunan gereksiz meraklı tiplerdi. Hani olur ya "sen neden bekarsın/sen neden erken evlendin/yarinle aran iyi mi/çocuğun neden yok/çocuk için erken değil mi?....." gibi Yani her durumda soracak bişeyler bulurlar =)=)

cecil dedi ki...

ah ramazan ayını özledim ben..
nasıl güzel bir sunumdur..

Hammâr dedi ki...

Anladım urfalım eyvallah haklısın herdaim meraklılar var...



Cecilcim Ramazanımı programımı.;))

cecil dedi ki...

:)
ramazanı özledim :)
programıda çok severim :)